Ofte stilte spørsmål
Ja, i hverdagene er det i orden. I helgene har vi spiseplikt for alle våre gjester. Spiseplikten innebærer at alle må bestille en hovedrett eller to småretter.
Vi tar gjerne i mot ønsker om bordplassering, men kan ikke garantere at du/dere vil få ønske oppfylt.
Nei, av hensyn til tidsbruk og øvrige gjester ber vi om at regningen maksimalt deles på to betalingskort. Vi oppfordrer våre gjester til å gjøre opp seg imellom ved bruk av Vipps, kontanter eller bankoverføring.
Vi har spesifikke retter som er uten gluten og laktose.
Utenom dette kan vi legge til rette for å oppfylle ulike ønsker basert på allergener, men vi kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.
vi har mange vegetariske og et par veganske retter på menyene. Utforsk vår meny for å se alle alternativer.
Det er kun servicehund som er tiltatt i vår restaurant.
Ja, vår restaurant er handikap tilpasset.
Ja, vi har barnestoler tilgjengelig i vår restaurant.
Av sikkerhetsgrunner og lite plass tillater vi dessverre ikke barnevogn i restauranten. Barnevogn må parkeres på utsiden.
Vi holder av ditt bord i inntil maksimalt 15 minutter. Hvis dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon.
For å kunne betale med faktura må dere kontakte oss på e-post senest 3 dager før besøket. Vi fakturer kun bedrifter, ikke privatpersoner.
Å betale med faktura forutsetter at du har fått godkjennelse for dette før ankomst.