Ofte stilte spørsmål
Ja, i hverdagene er det i orden. I helgene har vi spiseplikt for alle våre gjester. Spiseplikten innebærer at alle må bestille en hovedrett eller to småretter.
Vi tar gjerne i mot ønsker om bordplassering, men kan ikke garantere at du/dere vil få ønske oppfylt.
For å sikre en effektiv betalingsprosess og hensyn til øvrige gjester, ber vi om at regningen for bord med 6 eller flere gjester deles på maksimalt to betalingskort. Vi oppfordrer våre gjester til å gjøre opp seg imellom via Vipps, kontanter eller bankoverføring.
For bord med 1–6 gjester kan regningen deles etter antall gjester.
Vi har spesifikke retter som er uten gluten og laktose.
Utenom dette kan vi legge til rette for å oppfylle ulike ønsker basert på allergener, men vi kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.
vi har mange vegetariske og et par veganske retter på menyene. Utforsk vår meny for å se alle alternativer.
Det er kun servicehund som er tiltatt i vår restaurant.
Ja, vår restaurant er handikap tilpasset.
Ja, vi har barnestoler tilgjengelig i vår restaurant.
Av sikkerhetsgrunner og på grunn av begrenset plass tillater vi dessverre ikke barnevogner inne i restauranten. De må parkeres på utsiden. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører.
Vi holder av ditt bord i inntil maksimalt 15 minutter. Hvis dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon.
For å kunne betale med faktura må dere kontakte oss på e-post senest 3 dager før besøket. Vi fakturer kun bedrifter, ikke privatpersoner.
Å betale med faktura forutsetter at du har fått godkjennelse for dette før ankomst.